Even helemaal niks.

4 december 2022 - Chhatrapati Shivaji International Airport, India

Lieve allemaal,

Na gisteravond een goede douche te hebben genomen, heerlijk te hebben gegeten op m’n kamer, heb ik heel vast en goed geslapen.

Na het ontbijt ben ik een stukje door de straat gewandeld, weer bij Starbucks gezeten en daarna weer naar m’n hotel gegaan.

Het hotel ligt vrijwel direct aan het strand. Op zondag wordt dit enorm veel bezocht door locals en is het echt heel druk.

Omdat ik echt even niet meer constant wil scannen en alert zijn, verkies ik m’n kamer boven het buitenleven. Ik lees wat, zit wat op internet en besluit naar het zwembad te gaan. Helaas is er vandaag een bruiloft en het zwembad niet toegankelijk. Dus loop ik wat door het hotel en kom ik uit in een fitnesszaal en de daarbij behorende wellness ruimte. Dit kan je als gast, per dag een uur gratis huren.

Binnen een kwartier zat ik in de stoomcabine en lag ik daarna in de jacuzzi. Wat heerlijk zeg, even totaal ontspannen.

Dat ik heb besloten om na het rondreizen hier een nog een paar dagen tot rust te komen, ben ik heel blij mee.

Zo stap ik niet overvol van Varanasi (het koude) Nederland in. Maar kan ik fysiek en mentaal uitrusten, bijtanken, alles laten bezinken en nog even in m’n bubble blijven.

Komende dagen heb ik ook weer afgesproken met manisha, waar ik naar uitkijk om haar weer te zien. Waar ik dan weer met haar terecht kom, laat ik uiteraard weten.

Liefs

1. Thea:
    4 december 2022
    Heel goed even een dagje niks te gaan bezoeken en lekker te ontspannen.
  2. Miriam de Boer:
    4 december 2022
    Het is wel lastig. Er schijnt een mooie tempel in de buurt te staan, dat lokt. Maar ik kan niet alles. Sommige wel, ik ga geen namen noemen, maar iemand die wil koe knuffelen. 😉😘
  3. Wil:
    4 december 2022
    Wat een lekker, rustig dagje! Heel ontspannend. Op de foto kun je inderdaad zien dat je dicht bij het strand zit. Het is niet echt helder, maar heiig. Wat een heksenketel aan verkeer!!!!!! Liefs
    Liefs
  4. Miriam de Boer:
    4 december 2022
    Het is spits, alles komt vh strand. Dit was dus overal zo. En dan moet je oversteken…. Duurde bij mij echt een tijdje voor ik aan de overkant was hoor.
    Maar ik heb het nu door.
  5. Thea:
    4 december 2022
    Dit ,koe knuffelen,gaan we toch zeker samen doen? Loes wil vast ook mee😄
  6. Miriam de Boer:
    Nee, dank je.
    Ik zorg wel dat de thee klaar staat.
  7. Piet:
    4 december 2022
    Lekker ontspannen Miriam. Je nagellak op je tenen past mooi bij de kleuren van de wellness ruimte. Hahaha.
  8. Miriam de Boer:
    4 december 2022
    En m’n slippers niet te vergeten😍🥰 ook wit met goud😂
  9. Piet:
    4 december 2022
    Hahaha, die kon ik op de foto's niet zien. Maar alles past dus.