Het laatste stukje.

3 december 2022 - Mumbai (Bombay), India

Lieve allemaal,

Vanmorgen heb ik afscheid genomen van het guesthouse in Varanasi. Dezelfde jongen hielp me (op dezelfde manier) met m’n koffer naar een pleintje in de stad te brengen. Tot dat punt mogen auto’s komen vandaar. Ik gaf hem weer een goede tip, met een enorme glimlach en tranen in z’n ogen zei hij: you make me so happy”. Dan hou ik het met moeite droog hoor. Ik praat hier over net iets meer dan €6,- wat ik gaf

De rit naar de airport ging vlot en de travelagent had m’n boarding pass al geprint en hielp me zelfs met inchecken. Wat een service.

De vlucht met airindia ging prima, geen turbulentie, goede maaltijd en mooi uitziend cabinepersoneel.

In Mumbai aangekomen stond dezelfde travelagent als 2 weken geleden al op me te wachten. Tot aan het hotel waar ik nu verblijf is het ongeveer 40 minuten rijden. We kletsten wat en ook nu werd ik weer geholpen met inchecken.

Op m’n kamer aangekomen, heb ik alles wat geordend, gedoucht en wat gegeten.

Komende dagen ga ik lekker uitrusten, wel wat door de straat - en naar het strand wandelen maar zeer zeker ook aan het zwembad liggen.

Liefs

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wil:
    3 december 2022
    Wat loopt alles toch gesmeeerd! Nu een paar dagen ontspannen! Luefs
  2. Piet:
    4 december 2022
    Lekker relaxen de komende dagen en verwerken van alle ervaringen.