21 November

21 november 2023 - Mahabalipuram, India

Lieve allemaal,

Vanmorgen heb ik een bezoek gebracht aan het Chennai government museum.
Ze hebben daar prachtige beelden tentoongesteld uit het boeddhisme en hindoeïsme.
Fotograferen was helaas niet toegestaan.

Het regende pijpenstelen maar richting Mahabalipura werd het gelukkig droger. Omdat ik onderweg ergens wilde lunchen, maar ook heel voorzichtig ben met m’n maag zag ik m’n kans schoon bij een Mc Donalds.
Naarmate we verder reden (langs de kust) nam de verkeersdrukte af en was het “mooi anzitten”.

Het hotel waar ik nu verblijf heeft een groot zwembad en ik heb heerlijk gezwommen. Verder heb ik rustig aan gedaan vandaag.

Morgen ga ik in de omgeving op pad.
Er is hier veel te zien, maar daarover morgen meer.

Liefs

1. Piet:
    21 november 2023
    Dat jij Mc Donald vertrouwd. Hahaha. Prachtig zwembad waar je nu bent. Genieten maar.
  2. Wil:
    Lekker een rustig dagje. Mooi hotel en heerlijk zwembad! Jammer dat het weer niet beter is. Toch maar genieten!!
    Liefs, Wil
  3. Ina:
    21 november 2023
    Ziet er prachtig uit! Het regent hier ook steeds, als dat een troost is.