Voorbereiding Mumbai en zuid India

9 november 2023 - Ulft, Nederland

Lieve Allemaal,

Over een week is het zover, dan ga ik weer naar India.

En wel voor 4 weken deze keer. Wederom erg spannend. Vooral de jungle, vind ik echt wel een beetje eng. Jullie weten wel waarom. Ja Piet, ik weet het heel hard stampen dan jaag ik alles wat glibbert en glijdt weg.

Aangezien ik nogal van de voorbereiding ben, is alles al een week zo goed als klaar. Alles is in huis, alle inentingen gehaald en zelfs m'n stoelen had ik in Mei al gereserveerd. Het enige wat ik nog moet doen, is mijn huis schoonmaken want dat is natuurlijk een enorme vieze bende... En m'n nagels lakken in de kleur precies passend bij m'n bikini.

Om te checken of deze blog nog goed werkt, schrijf ik nu alvast een kleine intro. Zouden jullie me een whats app bericht of mail willen sturen ter bevestiging?

Het mag ook in deze app/blog. Houd er rekening mee dat jullie elkaars reactie kunnen lezen.

En nog even een note, vooral voor alle docenten en speciaal voor Ina: of course, let ik er enorm op om correct abn te schrijven, maar ik heb al gemerkt dat er hier geen automatische spellingscontrole op zit. Mocht ik tenenkrommende schrijffouten maken, dat ligt dan aan de vermoeidheid, spanning en de werking van deze blog.

Tot volgende week.

Liefs Mir

1. Rosanne:
    9 november 2023
    Leuk, voorpret! :) Het wordt zonder twijfel een fantastische reis!
  2. Wil:
    9 november 2023
    Nog een paar nachtjes slapen, dan is het zover!!
  3. Piet:
    10 november 2023
    Hoi Mir (om in jouw taal te blijven😀), ik kijk weer uit naar je verhalen. Elke dag heb ik al 30 minuten geblokkeerd in mijn agenda om je reiservaringen te lezen. Ik kijk uit naar je, vast, mooie verhalen. Stampen hoeft niet echt in de jungle maar niet sluipen🤣. Veel plezier en tot vanmiddag voor de laatste f2f praatjes bij een kop thee voordat je volgende week op reis gaat. Heel veel plezier. Groetjes Piet
  4. Schermer:
    10 november 2023
    Dag Miriam. Wat fijn en spannend dat je weer naar India gaat. Ik verheug me op de berichten die je ons gaat sturen. . We wensen je een goede reis .Groeten van Simon en Els
  5. Ineke:
    12 november 2023
    Hoi lieve dappere Miriam, Daar ga je weer naar je favoriete land ! Veel reisplezier en ontmoetingen met
    byzondere mensen! Goede en behouden reis wens ik je toe, groeten Ineke