Laatste strand dag

Lieve allemaal,

De zon was heet.
De golven hoog.
Mijn dag was goed.

Het was weer druk op het strand.
Veel locals en net als gisteren ook veel groepen jongens en mannen.
Nadat ik gisteren dacht dat het niet gekker kom met het aanstaren, bleek dat vandaag toch wel.
Er is mij een aantal keer gevraagd of er een foto van me gemaakt mocht worden. NATUURLIJK NIET!!!!
Dat maakte weinig indruk aangezien ze het daarna alsnog stiekem deden.

Ik zat te twijfelen om te gaan maar heb me er uiteindelijk niks van aangetrokken.
Mijn motto was niemand pakt me deze 3 dagen zon en strand af.

Ook is me 2x gevraagd of iemand wat van m’n fles water mocht.
Ook daarin was ik met een slechte smoes kort en krachtig, waarna ze het wel lieten.

Dat me naast de sup lessen van eergisteren vandaag door de surf leraar een les werd aangeboden in ruil voor een yoga les, vond ik wel een heel aantrekkelijk voorstel.
Maar ik zei: mag niet met werk bezig zijn van m’n vrienden 😇

Ondanks dat ik volledig met stomheid geslagen ben, vind ik dit toch echt wel de charmes van het (alleen) reizen.
Je maakt elke keer weer wat mee.

Toen de zon richting de zee zakte, ben ik toch maar gegaan.
Eerst in een gezellige bar m’n dorst gelest met 2 heerlijke smoothies waarna het vervolgens tijd was voor een douche. Alweer koud….
Het mag dan heel gezond zijn dat koud douchen maar het is niet voor mij weggelegd.

Daarna weer heerlijk gegeten en nu zit ik al weer een tijd op m’n balkon.
M’n tijd door te brengen met Nederlandse muziek op m’n telefoon, een half uur video bellen met een lieve collega; tranen van het lachen en de zoveelste fles water om de avond compleet te maken.
Kortom genieten van deze 3 heerlijk ontspannen dagen.

M’n koffer staat weer klaar.
Morgen om 8.30 word ik opgehaald door een andere chauffeur.
We rijden dan naar Thekkady, dat ligt in het national parc Periyar. Een rit van zo’n 5-6 uur incl tussenstops.
Ik ben weer erg benieuwd.

Liefs

1. Wil:
    3 december 2023
    Wat er prachtig strand, jammer van die opdringenden mannen. Goede reis morgen. Hier krijgen we vanavond sneeuw!!!!! ☃️☃️☃️☃️☃️
    Liefs🥰
  2. Ina:
    4 december 2023
    Heerlijk om 's morgens die verhalen over warme stranden te lezen: een mooi tegenwicht tegen de koude ochtenden. Je schrijft dat het druk was, maar op de foto ziet het strand er leeg uit.
    Een mooie rit naar het nationale park.
    Ina