Aankomst Varanasi

30 november 2022 - Varanasi, India

Lieve allemaal

Na een goede autorit naar Dehli, kwam aan ik op de luchthaven waar bijna alles in het Hindi was. Tijdens de vlucht ontstond er flinke turbulentie. Met toch wel wat vermoeidheid en spanning, vond ik het een beetje lastig om het droog te houden.

Ik heb meteen aangegeven bij een stewardess dat ik me niet helemaal goed voelde en ze was heel lief en stelde me gerust.

Eenmaal aangekomen in Varanasi werd ik opgehaald in een hele luxe taxi met WiFi aan boord.

Wat een lief plaatsje is dit.

De taxi kon niet tot aan m’n guesthouse rijden maar er stond een koffer meneer op me te wachten in een heerlijk bruisend centrum van Varanasi.

Hij had zijn eigen manier van de koffer vervoeren; zie foto.

Eenmaal aangekomen in m’n kamer wist ik niet wat ik zag…. Ik zal proberen een filmpje te uploaden maar een foto heb ik al wel toegevoegd

Nu ga ik proberen te slapen.

Voor morgen heb ik al meteen een druk programma geboekt bij de travelagent die met mij en de taxi meereed.

Maar daarover lezen jullie morgen meer.

Weltrusten.

Liefs

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wil:
    30 november 2022
    Wat een geweldig uitzicht vanuit je kamer op de Ganges! Het lijkt me een drukke stad. Weer veel indrukken. Geniet van je verblijf in Varanasi.
    Liefs
  2. Miriam de Boer:
    1 december 2022
    Prachtig toch. Zojuist met het ontbijt zag ik nog meer interessants.
    Wel heel druk maar voelt zo anders weer.
    Laat mezelf niet voor de gek houden door een gevoel van schijnveiligheid te creëren. Blijf op letten op zakkenrollers en andere gevaarlijks hoor.
  3. Piet:
    30 november 2022
    Ziet er gezellig uit. Leuk he hoe alles wordt opgelost. Klantvriendelijkheid kunnen we soms nog wel wat van leren. Op naar de komende dagen. We kijken weer uit naar je verhalen en foto's.
  4. Schermer:
    1 december 2022
    HET IS IEDERE KEER WEER EEN VERRASSING WAT WE TE ZIEN KRIJGEN. IK GENIET ER HEEL ERG VAN. SIMON EN ELS
  5. Miriam de Boer:
    2 december 2022
    Het is voor mij ook elke dag weer afwachten wat ik zal beleven.